Recenzie (26)
Evil Dead (2013)
ježiš to byla neuvěřitelná sračka... jednu hvězdičku snad jen proto, že jsem se občas zasmál...
Fontána (2006)
Pokud by film končil již v okamžiku, kdy tomu španělskému chlapovi u stromu života vylézají kytky z břicha, určitě bych dal pět hvězdiček.... ale další "konce" filmu se MĚ zdály zbytečné a nevkusné...
Godzilla (2014)
to byla sračka jak nikdy... byl to motýl nebo netopýr? godzila byla drak? bylo to nudny i čtyřikrat rychleji a dvakrat jsem u toho usl... gereth edwards fakt teda umý točit filmy, to byla užasná pecka. To bylo horší než od Asylum, připomělo mi to filmy typu megažralok vs obří chobotnice atd...
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
Pro někoho super film, pro mě neuvěřitelně dlouhá expozice, kde jsem skoro zemřel...
H2O: Stačí pridať vodu (2006) (seriál)
Vubec se mi nelíbila ani jedna z nich...
Jasmínine slzy (2013)
Tak tenhle film byl velmi shit... takovou sračku jsem už hodně dlouho neviděl.. nemám opravdu nic dobrého, co bych k němu našel.
Já, truchlivý Bůh (1969)
Film byl o mnoho lepší, než literární předloha.
Kazateľ (2011)
Barvy i celková atmosféra byly tak naprosto super, že jsem celou dobu snad ani nedýchal.... konec jsem teda čekal o hodně lepší. Nejsympatičtější postava mi byl ten upír s kloboukem, který je nejen tak šíleně cool a sexy, že bych po něm bez váhání skočil, ale přišel mi taky jako jediný správný a spravednivý, který měl "spasit svět". Skoro jsem se rozbrečel, když zemřel, protože kdyby přežil, určitě bych dal pět hvězdiček.
Krstný otec (1972)
Snad je to tou dobou, ale přišlo mi to neuvěřitelně utahaný... a chvílema jsem se úplně ztrácel v ději.
Krstný otec II (1974)
O co tam sakra šlo? Vždyť to bylo ještě horší, než ta jednička...