Recenzie (426)
Old Boy (2003)
Jak je vůbec možné, že v Koreji vznikne tak úžasný film, lze mu snad jen vytknout odlišný styl vyprávění a hereckých projevů od toho našeho "civilizovaného" a pro spoustu neznalých směšného, ale skutečný filmový fanda si jej vychutná od začátku až do konce(i titulků)
Spojenec (2006)
Super krimi se skvěle vystavěným příběhem, vše je tu přesně dávkováno, nikdo z herců se nesnaží zbytečně na sebe upozorňovat, po delší době jsem se u filmu výborně bavil
Skrytá identita (2006)
velmi povedený remake původní Volavky i když tempo je u Scorseseho výrazně pomalejší, Damon i Nicholson předvádějí ucházející party(bohužel už několikrát viděné), Di Caprio a Wahlberg jsou excelentní, film rozhodně stojí za zhlédnutí
Únoscovia (2000)
Nápadité, patřičně drsné, nadprůměrné herecké výkony (J. Lewis lehce přehrávající). Lepší, než mnoho dnešních blockbusterů.
Honba za pokladom Templárov (2004)
Názorný příklad totálně promrhaného nápadu. Až na pár světlých okamžiků jako krádež Prohlášení a vcelku dobré hlášky Cageova parťáka. Hudební motiv, patrně jde o jakýsi prefabrikát, jsem slyšel již nesčetněkrát v Bruckheimerových trhácích (chtělo by to asi změnu).
24 (2001) (seriál)
Jak jsem k němu přistupoval s určitou nedůvěrou ("nejlepšího seriálu všech dob"), tak jsem z něj byl totálně nadšený. Skvělý děj, skvěle podané postavy, napětí, zvraty -zkrátka není mu co vytknout.
Akumulátor 1 (1994)
J. Svěrák má vypravěčské kvality, ale tento snímek nepatří k mým favoritům.Vyjukaný Forman v titulní roli mi příjde herecky dost nevýrazný
Agent bez minulosti (2002)
Standartní action s trochu plochými hereckými výkony
Adela ešte nevečerala (1978)
Nezbývá než zvolat kam se poděly tak skvělé filmy, herci režiséři a....
Rodina Addamsovcov 2 (1993)
Trochu slabší pokračování, které ale stále neurazí