Obľúbené seriály (7)
Hra o trůny (2011)
Pátá řada krásně navázala a už to zase s radostí a napětím koušu díl po díle;o) Tomu se vyrovná v ranku seriálů tohoto žánru snad jen Vikings;o) ajaj vypadá to že mi na konci zabili Johna Sněha...
Vikingovia (2013)
Severská sága pokračuje třetí řadou. Seriál má atributy dobrodružnosti, akčnosti, napětí, ale i kus historie, lásky. Jak seriály příliš nesjíždím, tak tento zaujal. První díl této řady uchvátil:o)
Most (2011)
I třetí série je prostě skvělá - napětí, logika, nejistota, herecké výkony, mnohovrstevné linie, osobní tragedie - pět palců nahoru.
Domek z karet (2013)
Třetí řada "mocenského" thrilleru nezklamala, ale ani nepřekvapila. Výtečný Spacey už trochu okoukaný. Čtvrtá řada byla nudné politikaření až do desátého dílu. Pak se to krásně zase rozjelo, přesto snižuji rating na čtyři hvězdy, jako u minulé série.
Mystérium sexu (2013)
Fargo (2014)
Hoooodně dobrej seroš, kterej na rozdíl od ostatních měl i svůj definitivní (snad) závěr. Billy Bob ve svejch "převlecích" je moje gusto, kterému dělá stafáž šaškující Freeman.