Recenzie (167)
Vojna Roseovcov (1989)
Láska je vynalézavá - nenávist taky.... krásně je načrtnut rozdíl mezi pomstou muže a ženy - od něho je to zpravidla takové buranské anebo nechtěné, zatímco od ní: paštička, haf, haf - to je síla.
Neuveriteľný deň (1993)
Tak nějak si představuji očistec - člověk bude tak dlouho prožívat svá špatná rozhodnutí, až se konečně rozhodne správně...
Zázrak na 34. ulici (1994)
Komentáře a body (hvězdy) jdou občas proti sobě, zatímco tady x lidí píše: mně se to líbilo, krásný vánoční film - a dá 3 * v případě např. Hobita x lidí píše: slabé, rozvláčné, natahované atd. - a dá 4-5 *. Někdy bych taky potřeboval půl* (70 %), ale u tohoto filmu si stojím za svým: dobrý film 4*, průměrný 3*.
Palculienka (1994)
Český dabing (Korn, Bílá aj.) je perfektní a minimálně jednu * přidává.
Pokánie (1984)
Konec 80. let bylo snad jediné období v novodobých dějinách, kdy Rusové (Gruzínci) byli dál než my. V době, kdy se u nás promítalo Pokání (byl to přece sovětský film!), byly naše daleko krotčí filmy (Všichni dobří rodáci, Skřivánci na niti, Ucho ad.) pevně zavřené v trezoru.
Mário a kúzelník (1976) (TV film)
Film jsem viděl ještě v rámci slovenských pondělků v ČST, za to, že mi utkvěl v paměti i po 35 letech si zaslouží 5*.
Mickey, Donald, Goofy: Traja mušketieri (2004)
Dovolím si nesouhlasit s časově předešlým komentářem: dospělým se to může líbit až na 5*. Jen je potřeba být i v 46 tak trochu dítětem, nehledat v předělaných textech známých skladeb umění, ale zábavu a samozřejmě mít rád klasické dysneyovi postavičky. :-)