Recenzie (264)
Rod - Epizoda 8 (2023) (epizóda)
Nikoho z tý fafiánský rodiny mě není líto, ani trochu.
Reacher - Koláč (2022) (epizóda)
Hlavně, že to dobře dopadlo s hafanem.
Mŕtva zóna (1983)
Tak tohle mi dokonale sedlo, začíná to vlastně tak nějak všedně, takových havárek je bohužel dost. Ale pak se to začne zajímavě rozvíjet. A nakonec to skvěle graduje. Takže čistokrevných 5*.
Prízrak v Benátkách (2023)
To je starý dobrý Poirot, bez patetických gest a dalších doplňků, které nepotřeboval, nepotřebuje a potřebovat nikdy nebude. Dokonale sem si pošmáknul. Strašidelná atmosféra a úsporná hudba, byly to pravé ořechové.
Kocúr v čižmách: Posledné želanie (2022)
Moc hezký film pro děti i dospěláky. Přátelství, rodina a jedna hvězda přání. A taky nezbytný padouch, který je, ale opravdu padouch s velkým P. A navíc výborná hudba, španělské rytmy. Žij si dobře kocoure.
Zem: Deň na zázračnej planéte (2017)
Naprosto úchvatné, jedinečné zkrátka skvostné.
Hrdina (2002)
Že to bude psychodrama by mě ni ve snu nenapadlo. A souboje odehrávající se v mysli, no to je docela zvláštní, ale beru to.
Lov (2020)
No ono se to valnou většinu filmu tváří jako ptákovina a teprve až na konec se to tváří jako zajímavé a taky, že ano.
Před vraždou (2022) (seriál)
Velice zajímavý počin o tom co vlastně předchází vraždě v podstatě od bezúhonného člověka. Co všechno se může stát z jedné "prkotiny."
Malá morská víla (2023)
Ale takhle to pan Hans Christian Andersen nenapsal! Dvě hvězdy za pěkné kostýmy a život pod mořem. Za příběh nic.