Recenzie (604)
1923 (2022) (seriál)
Příští setkání pro vás nebude příjemné.....Těším se až poznáte mého synovce...... Hahaa už jsem měl tu čest a valný dojem na mě neudělal...... Myslím toho druhého! Ford a Mirren jsou skvělý.
Docent (2023) (seriál)
Všechno dobrý, jen v posledním díle ukázala tv policie že kdyby byla takhle blbá i ta skutečná tak nevyřeší asi nikdy nic.
Vreskot (2022)
Viděl jsem pár dílů před 2-3 nevím. Vřískot nemůžete brát vážně protože ani tvůrci to neberou vážně. Beru to jako takovou jednohubku.
Nad košom (1994)
Kdyby jen Tupac věděl.....
Andělské město (1990)
"O co de, kurva hrdino?" 🤣 To je asi jediný co si z toho filmu pamatuju přesně 😀
Infinite: Nekoneční (2021)
Za co bože ?
Deník zasloužilé matky (2001) (seriál)
Je to stylem podobné Kroku za Krokem. Který miluju už z nostalgie. Tím že Rebu člověk viděl už dospělý tak není tolik unešený. Ale je to pěkný sitcom. Vtipný, příjemně se na něj kouká.
Kráľ Tulsy (2022) (seriál)
I kdyby Stallone hrál v seriálu o inseminaci krav budu pálit plný počet. Jeho charisma utáhne všechny epizody a všichni okolo jsou jen do počtu. Jen ten konec mi vadí. Mohla tak spíš druhá série začínat, než první končit . Teď budeme čekat a kdoví jestli se vůbec dočkáme.
Monstrum (2022) (seriál)
Jediná chyba je délka. Několik dílů je navíc, i když je zajímavé sledovat to obsáhleji. Je to někdy až moc dlouhé. Doufám že se Netflix pustí o do dalších zpracování. Bundyho, Ridgwaye atd ... Sériový vrazi budou přitahovat ve své zvrácenosti pořád. I když je to šílený a možná i děsivý na co jsme schopni koukat.
Hra na skrývačku (2005)
Docela podhodnocený film vzhledem k číslům ve kterých tu je. Atmosféra je vynikající, tradičně skvělý De Niro. Mladá byla taky dobrá. To rozuzlení mohlo být delší, složitější. Konec pak trochu laciný. Pasáž s divným sousedem taky nějak vymizela. To jsou jediný vady. Jinak je to parádní film.