Recenzie (112)
Mestečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Nejlepší seriál ze všech s úžasnou atmosférou.
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Snobský film o snobech
Bedári (2012)
Tento film je velká katastrofa.
Leviatan (2014)
Tak to hold dopadne, když se chcete domoci spravedlnosti a postavíte se těm nejvyšším, kteří ovádají všechno a všechny. Hodně smutný film. 90%
Horem pádem (2004)
Geniální. Tak pravdivý film o dnešní době v ČR sem ještě neviděl. Hodně scén a dialogů jsou k zamyšlení , zvlášt v dnešní době plné problémů se zákony a s uprchlíky z východu a jihu. Dušek, Macháček, Liška ,Daniel,Tříska a Vašáryová předvedly geniální tragikomické herecké výkony. 100%.
Co všechno věděla Maisie (2012)
Chudák Maisie, přehazovaly si jí jak pytel brambor, jak se v tom asi měla zorientovat. Moc dobrý a smutný film který bohužel zapadl ,a který můžu vřele doporučit.
Erin Brockovich (2000)
Ještě že se na světě najdou tak obětaví lidé jako byla Erin a její tým , kteři pomáhají nám obyčejným lidem proti mohutně bohatým velkospolečnostem.Skvělý film a stále aktuální problémy.
Krvavá neděle (2002)
To co se ve filmu viděl byl pro mě zločin proti lidskosti. 100%
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
Nejlepší Piráti. Film má zajímavý a děj a sympatické postavy. A hlavě není tak až moc efektní jak trojka.
Nákaza (2011)
Člověk si při tomto sledování řekne jak blízko může být lidstvo ohrožené zánikem. 84 %