Recenzie (812)
Volejte Saulovi - Série 6 (2022) (séria)
Je mi smutno,že je konec. Závěr byl uspokojivý,překvapivý i mírně málo ve stylu Saula. Ale budiž možná máme v sobě zpětnou klapku,která popře pud sebezáchovy. Nebo nemáme. Nevím.
Vražedné stíny (2022) (TV film)
Celkově zklamání. Druhý díl uspěchaný. Hodnocení především za herectví Ondry Vetchého, který pro někoho vypadá,že přehrává. Já si to nemyslím. Dovedu si takto vyhrocenou povahu policajta představit. Kladně hodnotím taky výkon Miroslava Donutila.
Wednesday (2022) (seriál)
Svižné,milé a zábavné.
Zaklínač: Pokrevní pouto (2022) (seriál)
Nejsem odborníkem na fantasy,ale zajímá mě vše co udrží mou pozornost. Nepočítám u tohoto žánru s hloubkou postav a myslím,že to není záměrem. A pak mě vcelku uspokojuje když konec není zalitý sluncem.
Zámek a klíč - Série 3 (2022) (séria)
Tak už jsem se dodívala abych viděla, jak jsem předpokládala, že vše dobře dopadne. Opět mnoho scének z romantických filmů. Ach jo.
Země zločinu - Zločin na hranicích (2022) (epizóda)
Dlouho jsem přemýšlela co tím chtěl básník říci. Asi zbyly v rozpočtu rakouské televize nějaké peníze.
Zpátky z chladu (2022) (seriál)
Ruská špionka hrající si na americkou mámu s tou obligátní větou : Nechceš si o tom promluvit? Je ale na rozdíl od běžných špionek vybavena zvláštními schopnostmi,které ji činí téměř neporazitelnou. Dcera trochu typický americký produkt volné výchovy,takže často na zabití.
1899 (2022) (seriál)
Mám ráda záhady a baví mě je sledovat zvláště když obsahují myšlenky potažmo otázky,na které si vlastně lidstvo neumí odpovědět.
Arcane: League of Legends (2021) (seriál)
Není to můj šálek kávy,ale jinak šlo to.
Bažina - Bažina 1997 (2021) (séria)
Opět velmi dokonale pojato ohledně atmosféry doby. Lidi,kteří se dříve chovali bez skrupulí se rozjedou naplno. Devadesátkové období postihlo všechny postkomunistické stejně. Komunismus totiž naučil lidi lhát,podvádět a nestydět se za to.