Recenzie (78)
Princezna z cukrárny (2018)
na netflix dobrý
Oni a Silvio (2018)
2,5 hodiny, proč??
Mestečko South Park - The Scoots (2018) (epizóda)
Živě z Prahy
Adam Sandler: 100% Fresh (2018) (relácia)
Sandler dokazuje, že je jeden z nejvtipnějších a nejlepších komiků naší doby, old news.
Avicii: True Stories (2017)
Sentimentálně nemůžu hodnotit jinak. Neuvěřitelně smutný příběh nadaného člověka, který je trpký sledovat, když už jednou víme, jak končí.
6 Balloons (2018)
Některé scény se zdají zbytečně dramaticky dlouhé, ale v celku krásně reprezentují frustraci hlavní postavy. Tak trochu poetická sonda do jednoho dne ze zákulisí závislosti. Ráda bych použila anglický termín co-addiction, protože film přesně vykresluje složitou situaci člověka, který se ocitá v boji se závislostí, která není jeho a marně se ji snaží vyhrát pro druhého. Snímek možná nezasáhne každého, může se zdát se v něm vlastně nic moc neděje, já za sebe jako někdo, kdo se v podobném začarovaném kruhu osobně ocitl, můžu říct, že to je krásně emotivně podané a jsem ráda, že vedle snímků jako např. Trainspotting vznikl právě takovýto jednoduchý snímek.
Nová holka (2011) (seriál)
Tahle dysfunkční partička mi připomíná mé skvělé roky sdíleného bydlení s opačným pohlavním v trojnásobný přesile, a i přesto, že to není herecky úplná hitparáda, spousta momentů je zachycená naprosto geniálně, kolikrát až bolestivě autenticky, a je to skvělý.
Green Lantern (2011)
Při sledování jsem měla pocit, že všechny scény už jsem většinou někde viděla a určitě v lepším provedení. Nebavilo.
Game Over, Man! (2018)
už se těm filmům označených 'Netflix Original' jenom směju
Riverdale (2017) (seriál)
moje největší guilty pleasure