Recenzie (175)
Rok jedna (2009)
To je hovadina:-)
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
75% Nu není to tak hrozné, uvidím co dvojka.
Ach, ty vraždy! (2010) (seriál)
díl první: tři a půl hvězdy; díl druhý tři hvězdy, díl třetí tři hvězdy, díl čtvrtý čtyry hv., díl páty 3,5 hvězdy
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Bomba - paráda. Tenhle film je tak asi pro dvě až tři procenta populace. - Hellboy napsal: "Scott Pilgrim je můj nedostižný vzor:)" můj taky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Protektor (2009)
Na české poměry velmi a velmi dobrý film. Musím říci, že jest-li se budou natáčet takové české filmy - to je cesta dobrým až vynikajícím směrem a možná si zopáknem 60 léta. Téma inu výborné, jak podané, tak zahrané.
Pevnosť Boyard (1990) (relácia)
Zlatá trojce reality show. Pago Pago, Pevnost Boyard, Po stopách Xapatanu. Ostatní je odpad.:-)
Po stopách Xapatanu (1992) (relácia)
Zlatá trojce reality show. Pago Pago, Pevnost Boyard, Po stopách Xapatanu. Ostatní je odpad.:-)
Pago Pago (1993) (relácia)
Zlatá trojce reality show. Pago Pago, Pevnost Boyard, Po stopách Xapatanu. Ostatní je odpad.:-)
Hry bez hranic (1965) (relácia)
Tohle jsem zbožňoval - a zbožňuju - a budu zbožňovat.
Manipulátor (2007)
2,5* hvězdy. Konec to zachránil a dítě to zahrálo dobře.