Recenzie (166)
Skandální příběh rodiny Boleynových (2021) (seriál)
Hluboky ponor do vztahu, ctizadosti, intrik na dvore Jindricha VIII, ktery v touze po muzskem potomkovi zavrhl nekolik manzelek i katolickou cirkev. Hrany dokument je dobra volba.
Princ Philip, muž ve stínu Koruny (2021) (TV film)
Trochu upozaděný muž, ktery musel opustit svoji nádejnou kariéru v námořnictvu. Našel si však jiné smysluplné činnosti a zájmy a cely život stál po boku královne.
Podivuhodný Vietnam (2018) (TV film)
Moc hezky dokument i kdyz nektera zajimava mista chybela. Mne se nejvic ve Vietnamu libila plavba zatokou Ha Long, pak Hanoj, Hoi An i Hue, ktere mely atmosferu a kouzlo, ktere bohuzel nelze dokumentem zprostredkovat. Naopak Saigon bych mohla vynechat.
Tichý Don (2006) (TV film)
Bohužel není to úplne to co jsem očekávala. Asi je šlápnutím vedle i herecké obsazení. Nemá to ani moc ruského ducha. Vojna a mír je mnohem lepší filmová podívaná.
Julie (2008)
Dost roztahane
Pohľady zhora: Nové Anglicko zhora (2020) (TV film)
Krasny dokument o krajine historicky prvnich anglickych osazencich.
Yves Montand na scéně (2020) (TV film)
Bohužel slabší dokument…
Láska a sex v Rusku (2020) (TV film)
Pokud by to natocil nekdo z Ruska, bylo by to mnohem verohodnejsi a objektivnejsi. Ale takova kritika tam asi neni mozna.
Asie z výšky (2017) (seriál)
Nadherny Singapur-byla jsem tam loni, ale dokument bohuzel nemuze sprostredkovat jeho atmosferu. Doporucuji navstivit a zazit na vlastni kuzi.
Človek z mramoru (1977)
Pro mne absolutne nezajimavy film.