Recenzie (45)
Tanečnica v tme (2000)
Jsou filmy, které mě donutí dýchat rychleji a více nahlas. Tanec v temnotách je film, který mě rozbrečel. Bohužel je (i z místních komentářů) cítit obrovský vliv Bjork na celkové hodnocení. Je to tak logické, ale nevím, jestli správné. Pokud vám Bjork nevadí a chcete si poplakat a trošku si rozdrásat psychiku, koukněte na Tanec v temnotách.
Tesne vedľa (2007)
Až na dvě tři výjimky se trapnost nekonala. Naopak Ben dokázal dokonale zahrát několikrtát, například si střihnul scénu, kdy překračoval Mexiko-USA hranice. Bohužel je film šíleně špatně napsaný. Nemám nic proti romantickým komediím, znám desítky skvělých. Tahle není špatná, ale tak zadarmo jako příloha k časopisu.
...A je to! - Budka (1983) (epizóda)
jednoznacne jeden z top10 pata a mata
Ďakujeme, že fajčíte (2005)
Musíte mi to odpustit: film, který staví na síle argumentů vrcholí úplatkem. Dialogy jsou nesmyslný až to bolí, sebehorší nicka by Nicka přeargumentovala. Dvě a půl hvězdičky - a půlku přidávám za to, že jsem se nemusel trápit dlouho a trojka obchodníků se smrtí byla úsměvná.
Nabúchaná (2007)
Nečekaně vtipné a svižné. Nic objevného, nic nového, předvídatelné a sprosté (dětem bych film nedoporučoval, i na mě to bylo dost). Ale konečně jeden z filmů "s bílým obalem a pánem a slečnou na gauči", za který se nemusíte stydět, pokud vás, pánové, vaše křehčí polovička ukecala. V rámci žánru rozhodně kvalitní dílo.
Ajťáci (2006) (seriál)
Graham Lineham se vyznamenal a dokázal, že i v tak neatraktivním prostředí, jako je IT, se dá natočit neuvěřitelně vtipná (a hlavně originálně vtipná) situační komedie. Po letech zase něco, o čem se dovedete s přáteli bavit deset hodin v hospůdce a to vyjmenováváte vtipy z jednoho dílu stylem: "A tohle, to bylo taky dobrý." 90%
Dexter (2006) (seriál)
Naprosto dokonalý humor. Skvělé dialogy a ještě lepší monology samotného Dextera. Jeden z nejlepších seriálů (nikoliv posledních let, ale) vůbec. Zase jeden vrah, kterého milujete.. Pokud se chcete skvěle pobavit, nevadí vám krev, a nechcete za každým "vtipem" slyšet umělý smích ze studia, volte Dextera. (Škoda, že Deb není krapet hezčí v obličeji..)
Simpsonovci vo filme (2007)
Těžko hodnotit Simpsonovi ve filmu... Kdybych neznal serial, byl by to pravděpodobně nejlepší film všech dob. Když znám, vím, jak moc se děj opakuje a hlavně vím, že by stejně humoru dokázali autoři vtěsnat i do 20 minut. Za to, že z toho vážně zavání kalkul, strhávám hvězdičku. Zbylé čtyři jsou za to, že jsem se bavil.
Ratatouille (2007)
Čekal jsem hodně, dostal jsem ještě víc. Až na menší předvídatelnost příběhu (ale to je můj osobní problém) nemá Ratatouille chybu. Animace je naprosto úžasná, sám Remy má tak přirozený výraz v obličeji, že by ho člověk chtěl domu. Skvělá hudba, skvělý spád. Jeden z nejlepších animovaných filmů, co jsem kdy viděl.
Final Fantasy: Esencia života (2001)
V dobe vydani jsem se vydal do kina a vydaval ze sebe neobycejne prekvapive zvuky - film se vydaril. Pro me prvni podobny zazitek a hned skvely.