Recenzie (5)
Björk: Biophilia Live (2014)
Jeden z nejlepších živáků co sem kdy od Bjork viděl. Je to parádní audio vizuální zážitek .
Detektív Down (2013)
Dlouho sem neviděl tak nudnej a nezábavnej film. 30%
Krídla Vianoc (2013)
Tak pro mě překvapení roku.Krajčo výbornej a Vica uplne jina nez sem ji znal.No prostě paráda. 90%
Avatar (2009)
Absolutní pecka :-) Šup sem s dalším dílem ! :-)
Štěstí (2005)
Pro mně jeden z nejlepších českých filmů ! :-)