Obľúbené filmy (10)
Zoznámte sa, Joe Black (1998)
Tento film můžu vždy,kdykoliv a kdekoliv.Nádherná Claire Forlani,úžasný Anthony Hopkins a kdyby si pro mě měla přijít smrt tak jedině s Bradem Pittem.Atmosféra je po celou dobu taková zvláštní podpořená skvělou muzikou.
Poltergeist (1982)
Jeden z mých prvních hororů,ještě dnes si pamatuji jak po shlednutí jsem nešla radši ani na záchod
Kto obvinil králika Rogera? (1988)
Geniální propojení filmu z animáky.kultovní filmeček znám ho zpaměti
Youngblood (1986)
Trainspotting (1996)
Atlas mrakov (2012)
Nechala jsem své hodnocení pár dní uležet nechtěla jsem tu psát s horkou hlavou,Ze začátku jsem byla trošku dezorientovaná,ale tvůrci mě nenechali se v tom ztratit úplně a dál mě vedli ke zdárným koncům?? ,,Jeden už uvěřil´´
Divoký Django (2012)
Hm,nevím kde začít,já na westerny moc nejsem i když se jich pár objevilo které mě upoutaly,ale tento mě nadchl.Mám Tarantina ráda,jeho osobitý styl nestyl,a to že se tam objevil jako herec(zajímalo by mě kolik lidí si toho všimlo) bylo prostě jeho ,,gesto´´.Christoph Waltz byl jedinečný,a Leonardu jsem žrala každé slovo.opravdu mě překvapilo,když film skončil a já zjistila kolik času uběhlo,tleskám a klaním se.
Hriešny tanec (1987)
Ani nespočítám kolikrát jsem ho viděla.Je to má srdcovka