Obľúbené seriály (5)
Půjčovna masa (2018)
Stranger Things (2016)
Poslední království (2015)
Po zpackaném finále vikingů 5. série, jsem hledal něco, čím si spravit chuť. Last Kingdom je surově natočený středověk, včetně perfektně vyobrazené "bezmoci" neprivilegovaných vrstev. Určitě stojí za shlédnutí pro milovníky středověku.
Expanze (2015)
Mnohými hodnoceno jako vesmírná Hra o Trůnu, když sem na serial začal koukat, občas jsem zvedl obočí a říkal si jak to mohou srovnávat. Později musím uznat, že mě seriál totálně pohltil a co se sci-fi seriálu týče, za mě top! Svěží, záhadné velice chytlavé.