Posledné recenzie (4)
Zdraví prochází žaludkem (2024)
Je to o hovně, což je v tomto případě v pořádku, ale taky zpracováno celkem na hovno, což už tak v pořádku není.
Volavka (2022) (seriál)
Ale jo, celkově se mi to líbilo a o těch 4* jsem taky uvažoval. Nakonec ale převládlo trošku zklamání z konce, kterej mi přijde strašně uspěchanej (v kontrastu s tím, že někdy se děj dost táhl) a tak nějak do prázdna. No a taky si nemůžu pomoct, ale Taron Egerton mi tu chvilkama lez na nervy, a to ho jinak mám docela rád.
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Lazy writing hadr. Režie tomu taky zrovna nepomáhá. O akci/soubojích raději pomlčím. Ale vynasnažil jsem se při hodnocení oprostit se od nasrání, který ten seriál dokáže vyvolat, a místo odpadu pálím milosrdný 2*, protože víte co - SW a pořád to nějaký kvality určitě má - třeba výprava je ok.