Recenzie (18)
Transcendencia (2014)
Transcendence je (poněkud krutý) příklad toho, že každý by se měl držet toho, co mu jde nejlépe, tj. Pfister kamery.
Zabijak Joe (2011)
Nářez. Závěr budu rozdýchávat hodně dlouho.
Satanské tango (1994)
Netřeba spěchat..
Takí normálni zabijaci (1994)
Je to vážně jízda. Film na drogách a nezapomenutelný zážitek!
8 1/2 (1963)
Spolu se Sladkým životem nejlepší Fellini. Nesmrtelné dílo, které je s každým zhlédnutím lepší.
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Výjimečný film. Třebaže zas až tak kvalitní objektivně být nemusí, pokaždé když jej vidím, říkám si, jak se to všechno mohlo tak dokonale povést sladit. Skvělé herecké výkony, sám jsem hodně zvědavý na to, jestli hlavní trio v budoucnu zahraje lépe. K tomu ta smršť emocí, čemuž asi dost pomohlo rozpoložení, v jakém jsem tento film viděl. Zkrátka tento film mi sedl skvěle a stal se mou srdcovkou. Nezapomenutelný počin. Jeden z nejlepších snímků loňského roku.
Fargo (1996)
Všemi vychvalovaný film mne spíš zklamal. Ve Fargu (bohužel) žádnou genialitu nevidím. Nesedla mi ani hlavní hrdinka a její otravné oh ya. Zkrátka se nemohu zbavit pocitu, že Coeni jsou snad nejpřeceňovanějšími tvůrci současnosti.
Hranaři (2011)
Peklo.
Blade Runner (1982)
Díky tomuto majstrštyku jsem si oblíbil Sci-Fi žánr.
Indochine - College Boy (2013) (hudobný videoklip)
Po hudební stránce výborné. A se samotným klipem nemám problém už vůbec. Tímto dílkem mne Dolan naplno přesvědčil o svém talentu. Během 6 minut se mu daří budovat velmi působivou atmosféru a po zhlédnutí je o čem přemýšlet.