Recenzie (112)
Bratstvo neohrozených (2001) (seriál)
Kam se hrabe nový Pacifik. Tohle je nejlepší "nesitcom" co existuje.
Údolie tieňov (2002)
Nejlepší výkon Mela Gibsona, tedy podle mého názoru. Tenhle film určitě ještě s chutí shlédnu několikrát. Opravdové peklo Vietnamu, Apokalypsa, Četa ani Hamburger hill se tomu nepřibliźují, nejlepší film o válce ve Vietnamu
Prežili sme Ardeny (2003)
Má to dobrý příběh, některé scény taky ale tohle není válečný film a pokud ano, tak ten nejhorší
Nepriateľ pred bránami (2001)
Některé scény jsou prostě boží. Věděl jsem, že to bude o Zajtsevovi, ale čekal jsem tedy víc. Ovšem nic to nemění na tom, že tenhle film je tak autentický, až z toho občas mrazí.
Skokan (2008)
Líbí se mi námět a některé scény. Toť vše
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Nejlepší zakončení nejlepší filmové série v historii! Jediné co mě zaráží je to, že na konci Anakin vypadá přesně jako Anakin ve II a III, tedy jako Hayden Christensen, jenže v době natáčení mu byli 2 roky :) No zkusím si to vyhledat na netu :)
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Skvělý film. Žvejkalova mluva mě vždycky rozesměje :) Star Wars jsou prostě klasika.
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Jsem milovník Star Wars a tohle je prostě klasika, která nikdy neomrzí. Kult všech kultů. I když jsou tam určité úsměvné záběry ale to proto že je to z roku 1977. Přál bych si to vidět už v téhle době. Tenkrát to muselo být absolutně k nepochopení
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Stejně jako Pelíšky pro mě nejlepší komedie všech dob. Žádné laciné americké kraviny ale tohle je klasika.
Sedem (1995)
Po Zodiakovi nejlepší krimi film. Nečekal bych, že Pitt bude hrát tak skvěle detektiva. Oba herci předvedli výborný výkon a celý film jsem sledoval s velkým napětí a nakonec jsem byl úplně ohromen tím jak to dopadlo. Fincher prostě krimi umí