Recenzie (126)
Scooby-Doo (2002)
No já úplně nevím o co tady lidem jde. Film je dobrej a je vtipnej
Griffinovci (1999) (seriál)
Není špatné
Saw: Hra o prežitie (2004)
Pěknej krvák. Má co do sebe a mě nadchl
Policajt v Beverly Hills 2 (1987)
Dobrý
Kto prežije - Thailand (2002) (séria)
Původně jsem se nechtěl na Thajsko dívat nechtěl, ale jelikož jsem fanoušek Survivora tak mě to nedalo a koukal jsem se. Nechápu co se vám na tom nelíbí. Je to série jako každá jiná a já si našel zde oblíbence. Dokonce bych řekl, že je to lepší než Markézy
Bastardi (2010)
Ha ha to byla prča
Legenda o Enyovi (2009) (seriál)
Proč ne. Mě seriál nadchnul a bavil. Po vidění 6 dílů jsem nadšený.
Škleb (2011) (amatérsky film)
Průměr :X
Tučniaky z Madagaskaru (2008) (seriál)
Opice by byly asi lepší
Madagaskar 2: Útek do Afriky (2008)
Chci se stát profesionálním pískačem, už teď jsem v tom dost dobrý, ale chtěl bych se ještě zlepšit a pak se tím živit. To neomrzí :P