Recenzie (24)
Poručíme větru, dešti (2010)
Nevím, jestli to byl záměr, ale film plyne tak ubíjejícím pomalým tempem, až to připomíná rychlost zmiňovaných čínských úředníků odpovědných za životní prostředí. Téma je to určitě hodně silné, forma zpracování bohužel slabá jak čaj.
Panika v mestečku (2009)
Naprostá fantasmagorická jízda která naplní sny každého podobně prdlého jako jsem já :).
60 (1996) (relácia)
suverénně nejlepší hudební pořad, Zdeněk Suchý byl asi nejlepší moderátor
V Číne jedia psov (1999)
To, že se postavy chovají nelogicky mě nevadí, černý humor mám rád, ale tohle byla opravdu pekelná nuda. Už dlouho jsem neviděl film, který bych chtěl v polovině vypnout. Dvě hvězdičky za povedený závěr.
Báječná léta (1988) (seriál)
seriál mého mládí ;) (dřív byly seriály záběvnější, tráva zelenější, vzduch vzdušnější, voda kapalnější,....)
Kurz negatívneho myslenia (2006)
Komedie (to je jasná komedie) tak černá, jako jsou v Norsku polární noci.
Potomkovia ľudí (2006)
depresivní, naléhavé, strhující, fascinující a já už nevím co ještě... ...a ještě vlastně krásná hudba...
Divoké včely (2001)
nedokážu to vysvětlit, ale pro mě je tento film prostě kultovní :)
Vinci (2004)
Výborná, svižná a příjemná komedie, která mi, nevím proč, připomíná francouzské filmy. Škoda, že se něco podobného netočí u nás. Kdyby to nebylo polské tak za 4*, ale mám pro ně slabost a tak za pět (polsky vlastně za jedna).
Old Boy (2003)
hodně drsný film, místy až nechutný :), ale naprosto bravurně natočený, výborná bojová scéna s kladívkem, úchvatná hudba, prostě trochu něco jiného