Obľúbené seriály (10)
Temný prípad (2014)
První série je super extra třída, pecka pro náročné. Matthew McConaughey v životní formě.
Mestečko Twin Peaks (1990)
Luxus pro náročné a vnímavé lidi, který už nikdy nic nepřekoná.
Daria (1997)
Nejvtipnější věc, která kdy vznikla. Avšak pro mě přípustná pouze v angličtině, viděla jsem jeden díl česky a ten dabing to celé zabil. V originále je to prostě dokonalé. Přesně to shrnula Jane : " Life sucks and then you die." :D
Simpsonovci (1989)
Bart: "S tou zlomenou nohou si tohle léto vůbec neužiju." - Homer: "Neboj se, chlapče, až budeš pracovat jako já, neužiješ si žádný léto."
Agatha Christie's Poirot (1989)
Pane Poirote, není to už nudné mít pořád pravdu? - Ne.
Šumná města (1995)
Komu se nelíbí za moje na mym, ať sobě vystaví lépěji na svym.
Okresný prebor (2010)
Noha: "Myslíš, že ho to bolelo? Že trpěl?" Vetchý: "Kdo?" Noha: "No ten bažant." Vetchý: "To ne, co blbneš, tak voni vědí, že jsou na jídlo, ne? Nejsou blbý."
Tajomný svet A. C. Clarkea (1985)
Luxusní retro záležitost, skvěle zpracované dokumenty od člověka, který má v hlavě.
Stopy, fakta, tajemství (2012)
Nemyslím si, že by bylo špatné zmínit tragické osudy lidí,ikdyž to nejsou mučedníci z Osvětimi. Každý člověk je důležitý a jeho těžký život by neměl být ponižován jen proto, že to někomu z dneška nepřijde "tak strašné". Kdo si dovolí soudit tíhu něčího osudu a jestli si zaslouží, aby se o něm znovu mluvilo,nebo ne, tak ať si pustí VIP zprávy, aby se dozvěděl, na které bradavce má Hanychová nový piercing.
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Je to vtipné, je to roztomilé, je to lidské, perfektně zde funguje nadsázka. A o tom to je. Žádná debilní americká limonáda, ale příběh, který je milý a velmi pohodový. No a Kirk? To je bez komentáře!!! :D " A jako písek v přesýpacích hodinách ubíhají Gilmorové našich životů." ;)