Posledné recenzie (21)
Zabiják (2023)
Hrozně pomalý a nudný film s minimem akce. K hlavní postavě jsem si nevytvořil vlastně žádný vztah a jeho osud mi byl celkem ukradený.
Medveď - Systém (2022) (epizóda)
Půl hodiny neustálého řvaní, kdy vůbec netuším kdo je kdo a proč se tak chová. Tohle mě k dalšímu sledování nenalákalo.
Obi-Wan Kenobi - Časť I (2022) (epizóda)
První díl teda velká nuda. A ta rádoby napínavá honička, kdy se padouši museli hodně snažit, aby princeznu Leiu nechytili po pár krocích, tak ta byla hodně trapná. Zkusím ještě jeden díl a uvidím, jestli bude mít smysl koukat dál.