Recenzie (118)
Air Force Two: V rukách rebelov (2006)
Bolo to hrozné od začiatku do konca.Škoda peňazí na takýto brak.
Melancholia (2011)
Ako som sa dlho na tento film tešil,tak rýchlo ma omrzel.Nebol to fim mojej krvnej skupiny.Musel som sa premáhať aby som pri tom nezaspal.Na môj vkus sa dej vliekol pomaly viac ako by bolo zdravé.
Robot a Frank (2012)
"Vymažte mi pamet Franku,aby sme mohli spolu plánovat další akci.Sám ste povedal,že okrádat zazobance nikomu nevadí,leda tak poisťovnám"Bolo to príjemne strávených 80 minut.
Jánošík (1935)
Pekne sfilmovaný príbeh o Jánošíkovi.Tých 75 minút ubehlo ako voda a ešte som si popri filme aj zakrepčil a aj sa pobavil.Na tú dobu to bol mimoriadne podarený snímok.
Mesiac nad púšťou (1996)
No nebolo to teda bohviečo.Aspoň že tam bola Angelina.
Osudový dotyk (2004)
Film,ktorý ma svojho času dostal do kolien svojím príbehom a hlavne koncom.Jeden z mojich najobľúbenejších.
Ženská věznice (2006)
K tomuto fimu ani niet čo dodať.Bola to hovadina od samého začiatku až do konca.
Duch (1990)
Skvelá Whoopi,skvelý Swayze a skoro skvelá Demi = dobrý romantický film,ktorých zase až tak veľa nebýva.
Zuřivost v krvi (2005)
Ja som sa bavil.Súboje boli po choreofracickej stránke proste parádne.
Nezastaviteľný vlak (2010)
Tony Scott natočil akčný film,ktorý sa len tak nevidí.Akcia počas celého filmu ani na chvíľku sa nezvoľnilo.Tých 90 minút prešlo neuveriteľne rýchlo.Proste paráda.