Obľúbené filmy (10)
Nikdy nezbohatneš (1941)
Farář u svatého Dominika (1944)
Film tak čistý s tak jasným poselstvím že nelze nepodlehnout. První půlka je ještě i ohromná zábava. Tady slova nestačí, to se musí vidět. 95%.
Veľkonočná paráda (1948)
Dvojice Astaire, Garland k sobě pasuje náramně. K tomu se jedná o velice slušný příběh (samozřejmě na muzikál), jako vždy skvělý tanec, zpěv, humor, hudbu, některé přímo excelentní tanečně-hudební scénky. Prostě mi z toho vychází jeden z nejlepších muzikálů co jsem viděl. 95%.
Spievanie v daždi (1952)
V prvé řadě ohromná zábava, dokonce taková že málokterá komedie tomuto snímku může konkurovat. V druhé řadě pak užasné písně spolu s výbornými hereckými výkony. Jeden z nejlepších muzíkálů co kdy byl natočen. 100%.
Na východ od raja (1955)
Nezapomenutelný film, nezapomenutelný především díky J.Deanovi. Alespoň touto cestou pocta k jeho vyjímečnému talentu který bohužel neměl možnost naplno projevit.
Veľká zem (1958)
Ben-Hur (1959)
Doslova gigantické dílo které co do monumentálnosti nemá konkurenta. 100%.
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Nejlepší western filmové historie, hotová věc. 100%
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Jeden z těch filmů, které i po desátém shlédnutí stále baví, za což si, na to že se jedná o akční scifi, zaslouží absolutorium. 100%.
Neuveriteľný deň (1993)
Tento film jsem viděl opravdu mnohokrát a myslím že ještě mnohokrát i znovu uvidím. Nezapomenutelný film, nezapomenutelný B.Murray, film vtipný, neotřelý, inteligentní, příjemný, vlidný, romantický, smutný, veselý, hravý, a kdovíco ještě, prostě skutečně vyjímečný. 100%.