Posledné recenzie (6)
Sedem psychopatov (2012)
Nedá sa na to pozerať ako na bežný film, nedá sa to hodnotiť ako bežný film. Postavy sú dokonale premyslené, herci sú skvelí, dej plynie k bizarne dojímavému záveru... Striedanie žánrov a nálad vytvára na prvý pohľad rozpačitý dojem a na druhý ešte rozpačitejší. A preto v konečnom dôsledku nemám čo vytknúť...
Imaginárne lásky (2010)
Námet je príliš klasický a spracovanie ma tiež nepresvedčilo. Aj všetka režijno-kameramanská kvalita použitá pri "Matke", sa do tohto filmu nanešťastie nedostala. Neustále spomaľovanie obrazu bolo otravné už po pol hodine a rovnako rýchlo sa stratil aj jeho efekt. Ocenil som aspoň bizarné kostýmy, ktoré dokonale zapadli do kontextu a celkovej atmosféry.
Zabil som svoju matku (2009)
Film ma zaujal hlavne názvom, ale zároveň som bol aj trochu zvedavý, aké celovečerné filmy točia mladí... A práve tou technickou stránkou filmu som bol poriadne prekvapený. Kamera sa hrá s detailami - výborne sú natočené napr. dialógy pri stoloch (kuchyňa alebo v reštaurácii). Veľkým plusom je použitie hudby - scény sa dynamicky menia podľa hudby, miestami to vyzerá ako videoklip k danej piesni. Takisto sa mu podarilo použiť retrospektívne a rôzne snové pasáže a vsuvky tak, aby nevyzneli ako úplné kliché. Príbeh je tiež v zásade v poriadku, aj herci, ale technická stránka filmu sa mi páčila viac...