Recenzie (36)
Veľký útek (1963)
Výborný film. Jediné, co mi na něm vadí, je naivní zpracování zajateckého tábora, který spíše vypadá jako letní dětský tábor.
Derren Brown: Magie a manipulace mysli (2004) (relácia)
Derrenovi nevěřim ani ten nos mezi očima...
Tak sa nevyhrážaj (2001)
Tak tohle je jeden z největších úletů co sem kdy viděl :D
Predátor 2 (1990)
Zdaleka ne tak dobrý jako jednička, prostředí velkoměsta plného lidí už zdaleka netvořila tak tísnivou atmosféru jako džungle. Přesto bych vyzdvihnul Glovera, který se Arniemu skoro vyrovná a překvapivý konec.
Najdlhší deň (1962)
Jeden z nejlepších válečných filmů co jsem měl tu čest vidět.
Káčerovo (1987) (seriál)
Nádhernej seriál mého dětsví. Každou sobotu v 6 ráno sem běžel před televizi, abych tenhle skvost mohl vidět. Tomuhle já říkám seriál pro děti.