Posledné recenzie (4)
Mission: Impossible 5 (2015)
Tak patetickú blbosť som už poriadne dlho nevidel. Tomíkovy neverím ani nos medzi očami a po nadšení z Edge of Tomorrow som si akurát tak pokazil sobotné dopoludnie.
Klinika Grace (2005) (seriál)
Seriál si drží stabilne nadpriemernú úroveň už pekných pár rokov. Aj napriek tomu, že sa obsadenie od prvej série podstatne obmenilo, nové postavy zapadli (až na pár výnimiek) viac než dobre. Odporúčam. 5/5
Dovolenka s Andělom (1952)
Komunistická propaganda od začiatku až do konca. Na druhej strane, aspoň človek vidí ako sa naši starí rodičia mali "dobre" a prečo stále volia toho hranatého červeného fešáka, ktorý oslavuje MDŽ polroka. Od úplného odpadu delí film len, v komentároch už spomenutá, dvojica Marvan, Kemr.