Recenzie (265)
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Úplně jiný rozměr od předešlého zklamání.
Avengers: Endgame (2019)
Zajímavé a překvapivé zakončení. Pár slz ukáplo. IMAX
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Komiksový porno orgasmus! TOP!!! Klidně mohlo být o 15min víc!
Jack stavia dom (2018)
Zvrhlé, divné, krvavé, ukecané a zdlouhavé "umělecké" dílo.
Power Rangers: Strážcovia vesmíru (2017)
Hodinu a půl trvá než se to stane, do té doby je to celkem zajímavé, ale bez pořádné akce. A až nastane zmorfování, tak přichází zklamání. Špatná akce a trapní záporáci.
Assassin’s Creed (2016)
Kurva zas to někdo podělal, místo akčního nářezu, z toho udelal nudnou sračku! Takova hra by nikoho nebavila.
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Viděna verze 3h02min, nechápu to nízké hodnocení, prostě to není Marvel, ale vážná věc. viz komentář od Lima
Deadpool (2016)
Nejlepší R-kový film a úvodní titulky na kterém jsem byl v kině! Akorát jsem si tam připadal jak na základce. :D Film má snad všechno co mi stačí ke spokojenosti a skvělý výběr hudbu po celý fim. JUST THE BEST EVER Doufám že konečně začne R-ková vlna. :)
Hardcore Henry (2015)
Herní krvavý kousek, napěchovaný akcí, který diváka strhne po celý čas. Inovátorský pokus, který se vydařil. Akorát je to občas nepřehledné.
James Bond: Spectre (2015)
Očekával jsem trochu více, i když je to solidní akční jízda (roztřesená kamera mi v první řadě neudělal příliš dobře). London 27.10.