Obľúbené filmy (6)
Matrix (1999)
To je prostě kult a žeru celou trilogii!
Posledný skaut (1991)
Skala (1996)
Tento film je prostě klasika, americký velkofilm. Na to se můžu dívat pořád.
Stratené v preklade (2003)
Arrietty ze světa půjčovníčků (2010)
Snad NEJlepší "nejen" japonský animák, ale i český dabing tomu hodně pomohl.