Recenzie (288)
Rýchla rota Chipa a Dala (1989) (seriál)
zip je nejlepčí:))
Káčerovo: Tajomstvo stratenej lampy (1990)
Tohle jsem jako malej miloval, takže bez ohledu 5* ;-)
Xena (1995) (seriál)
Nemůžu si pomoct, ale tady jednám bez posuzování scénáře či chyb atd, protože to jsou seriály mého mládí spolu s Herculem a těm prostě nemůžu dát méně....:)
Temná búrka (2006) (TV film)
Výbornej film, skvěle jsem se bavil a proto dávám odpad, až tak to bylo skvělý!
Městečko South Park: Říše fantazie (2008)
Sir, we have security breach!! What's???Thats unauthorised entry allert comiing from sector 2......sector 2?????:DD No jako prča fakt výtečná sňarf sňarf :-D
Predčítač (2008)
Hmm...možná na mě až moc psychologické....
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Velice zajímavý film, až na pár solidních klišé (voják v zábavním parku)...ale pořád si nemůžu pomoct, ale pokud má tento film stejně procent jako "A moment to remember nebo jakoLovers Concerto, tak já každopádně musím dát o hvězdičku méně, protože zmiňované dva tituly se mi líbily opravdu moc a tohle se s nima nedá sronat.
Zápisník jednej lásky (2004)
Kdyby taková láska existovala, šel bych za ní světa kraj....ale to se nestává, takže je hezké aspoň na okamžik se přenést do takového příběhu. Všem romantickým duším doporučuju...sice nic super nového, ale i přesto fakt pěkné:)
Čierna krv (2007)
Výborně nazvaný film, výborně zahraný film, výborně natočený film....asi každý tuší, co by následovalo...:-)
Hmla (2007)
Je těžké se rozhodnout pouze s pěti hvězdičkama, tomuto bych asi dal 4 a půl, ale vyhrálo to, že Kingovo romány mám velice rád a Frank Darabont je pan režisér :-p