Recenzie (450)
Columbo - Prípad vysokého IQ (1977) (epizóda)
Vrah si myslel, jak není chytrý, ale byla to jen průměrná buznička.
Columbo - Skús ma chytiť (1977) (epizóda)
Poručík opět prstí ostatní "kriminalisty" do půli předloktí!
Rapl (2016) (seriál)
Za mně dobrý, první série naprostá pecka, druhá už trochu pokulhává. Vrchol scénáristovy ožralosti přichází v závěrečném díle, kde dva cizí Čecháčci ve slipech lauzírujou po Zemi Jogutrů, kde Čubrićové ovládají všechny od Asociace černohorských hajzlbab po prezidenta země, vůbec nic se jim nestane a ještě se zmocní ústředního padoucha.
Tito a já (1992)
Zbytečný film! Zbytečný národ!
Kňazove deti (2013)
Leitmotiv dobrý, ale jinak jenom kýbl sraček.
Jalla! Jalla! (2000)
Celkem stravitelné vzájemné očichávání konečníků mezi většinou a menšinou.
Simpsonovci - Heartbreak Hotel (2018) (epizóda)
Trošku se ze Simpsnů stal Troška. V další sérii už bude účinkovat i živá Vydra!
Paráda (2011)
Jogurti. Co dodat?
Zulu (2013)
Žabohlti se po dlouhé době vycajchnovali!
Admirál (2015)
Vždycky mě baví filmy o vydělávání kruponu příslušníkům těch nadutých národů, které kdysi z nějakého záhadného důvodu vládly světu, přičemž dnes si valná většina těch hipsterských blbů nedokáže sama zavázat tkaničky. Tato nakládačka ze země chrčení, Goudy a výkladů s kurvama všech barev nebyla vyjímkou!