Posledné recenzie (63)
TY (2018) (seriál)
Za mě naprosto dokonalej seriál. Top strop. Joe je naprosto skvělej psychouš, kterej si získá srdce každého diváka, takže mu vlastně odpoustíš i to, že je tak trošku zlobivej kluk :D Milion šokujících scén, super herecký výkony (je třeba vypíchnout především Badgleyův - protože to je prostě pecka) , dobré obsazení, tleskám a jsem nadšená. Moc se těším na sérii 5. Zatím všechny 4 byly boží !!!
Sex/Život (2021) (seriál)
Tak tohle je žánr asi spíše pro ženy. Ideálně pro vdané ženy, které mají děti, nudí se a přesně takové dobrodružství, jako zažívá Billie, by samy rády prožily. Je to vzrůšo, je to zábavné, jsou tam hezký lidi a pořád se tam něco děje. Mě to bavilo a to moc! 4/5 a klidně bych si dala ještě jednu sérii :D
Päť nocí u Freddyho (2023)
Naprosto nevyužitý potenciál... označit to za horor je hodně odvážný. Za mě pohádka o robotických zvířátkách :D příběh jako takový není úplně špatný, ale některé věci byly nedotažené a bylo tam spousta nevyužitých baf momentů, který by tomu dodaly trošku drive...
Posledný denníček (4)
Velmi "IN" hororový víkend 23. - 25.11.2012
Insidious a Innkeeprs :) dva "IN" horory
Insidious (viz. trailer) o mnoho působivější, zábavnější a děsivější. Bála jsem se, mrazilo mě v zádech, super atmosféra...jen mě trošku znechutila scéna s "plynovou maskou" :D zbytečná přeháňka. Jinak dobrej námět, dobrej scénář, dobré herecké výkony a jak bylo již řečeno super hustá atmosféra, krerá by se dala krájet.
Inkeepers trošku slabší, delší nudné pasáže střídalo zjevení fakt nechutnejch mrtvejch lidí (viz. foto). Je to takovej hororvej průměr, horší příběh, chvílema nuda, pár dobrejch šoků a dobře udělaný zrůdičky...:)