Recenzie (540)
Posledný výkrik (2012)
Co to kur,,,va bylo?
Arrow (2012) (seriál)
Každej dialog jak z telenovely. Nejvíc mě u toho drží flashbacky z ostrova a slušny tempo serialu.
Muž, který rozdával smích (1970)
Každá vspomínky na Maca Friče mi rozsvítí duši. Rozhodně bych vydržel i jednou tak dlouhou stopáž a detailnější pohled do jeho tvorby. Jako medailonek pro lidi kteří Friče neznaj pěkny.
Pějme píseň dohola (1990)
Poklona závěrečnejm titulkum.
Parta hic (1976)
Jéje ja jsem to asi blbě pochopil. Vona je to fakt asi agitka na pití mléke a komunistickej vyplach hlav. A já nevzdělanec jsem v tom viděl spíš parodii na podobně važně brany filmy. Možná byl záměr ale úplně jinej a nebude to poprvé kdy je moc názorů na jeden film kterej možná vznikl mimochodem nebo z jinych duuvodu na ktery seru....I kdyby to byla agitka nacokoli-líbí, nelíbí- je to na člověku. Miluju Majora Zemana i když jsem proti té době a co. Jo a mlíko nepiju.
Osmy (2014) (TV film)
Jiří Strach se mi líbí víc a víc.
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Je to hnus.
Díra u Hanušovic (2014)
Bože to nářečí bolelo. Měli bud natáčet s neherci kteří umí nářečí nebo si vybrat jiny prostředí. Myslim že na vykreslení nežitych životů není třeba jit někam do díry na konci světa, takhle vyprázdněny lidi jsou v každym městě i vsi.
Tichá bolest (1990)
Vztek a slzi ale i usměv provází Tichou bolest.
Hranice života (2005)
Čím pozorněji jsem na ten psychoteror koukal tím jsem byl nadšenější. Každá scéna, každá věta jsou pevně zakořeněny v atmosféře celího filmu s pořádnou třešní nakonec. Dám si to ještě.