Obľúbené seriály (7)
Upírske denníky (2009)
Upíří deníky jsou opravdu kvalitní seriál,s poměrně dobrým hereckým obsazením. Děj má návaznost,dává smysl a je to celkově napínavé a zajímavé. Jeden z mých oblínených seriálů.
Ulica (2005)
Zároveň jeden z nejoblíbenějších,zároveň jeden z nejhorších seriálů na čsfd. To mě docela pobavilo. Nevím co k ulici dodat. Několik let jsem ji sledovala z nějkého zvyku,nyní se na to dívám tak jednou týdně a stačí mi to. Nuda to není,ale seriál ztrátcí často smyslnuost a někdy mi přijde,že herci ani pořádně neznají své postavy. To se mi na seriálu příčí. Možná by to mělo skončit..všeho moc škodí.
Gympl s (r)učením omezeným (2012)
Je to český televizní seriál,proto jsem od něj moc nečekala. První díly mě hodně nudily a myslela jsem,že se na to přestanu dívat. V polovině mě to ale chytlo a můžu za sebe říct,že je to jeden z nejlepších českých seriálům,co v současné době běží v televizi. Není to žádná dech beroucí podívaná,ale pěkně se na to dívá.
Dr. House (2004)
Odložený prípad (2003)
Kriminálka Miami (2002)
Simpsonovci (1989)
Nikdy jsem tento seriál neměla příliš v oblibě,přijde mi že děj nemá návaznost. Ano,docela se u něj hodně nasměju,i když jde už o docela ohraný vtip,který přestává býti vtipem. Líbí se mi český dabing,už zmiňovaný humor a snad obdivuji,jak dlouho tento seriál vydržel.