Obľúbené filmy (10)
Potomkovia ľudí (2006)
Veľmi, veľmi, veľmi ľutujem že som na tom nebol v kine. Neuveriteľná atmosféra - dlhé zábery bez strihu - temná budúcnosť - a jedna malá nádej na záchranu ľudstva. To je moje... :D
REC (2007)
Brutalitáááá.........
[Rec] 2 (2009)
No to bolo niečo... Uffff... Kvoli tomuto sa mi oplatilo čakať 2 roky. Len neviem čo ostatní. REC 2 je robený len pre tých čo videli REC 1 pretože napätie je tu šponované už od začiatku a nie stupnovane ako to bolo v jednicke. Oba filmy milujem i ked každy inym sposobom :D Jednotku za navodenie atmosfery a dvojku za tu nezapomenutelnu psycho jazdu :D