Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Můj nejoblíbenější seriál, který netřeba představovat. Výborné vtipy a příhody které na ničem neztrácejí po celých 22 sérií. Doufám, že to tak bude napořád, a že se nikde nic nepokazí. Zatím jasných 5*.
Hra o trůny (2011)
Firefly (2002)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Futurama (1999)
Volajú ma Earl (2005)
Mr. Bean (1990)
Kobra 11 (1996)
Když jsem byl malý tak sem opravdu pravidelně sledoval každý díl, a hodně se mi to líbilo. Ted už to moc nesleduji a asi bych to tak dobře nehodnotil. Ale přeci jen tolik skvělých dálničních honiček a bouraček, a hlavně Semir si u mně aspon 4* zaslouží.