Recenzie (617)
Chaos na Vianoce (2015)
Jednoducho som to nedopozeral a ani moja polovička takže dve hviezdy je až moc pre túto akože komédiu. Sorry ale nepodarilo sa.
Inferno (2016)
Tak v podstate neškodná cocotina a nevadilo my to nejak moc. Druhýkrát by som to nedal aj keby som chcel. Čo viac dodať? NIČ! Pretože už ani neviem o čom to bolo.
More v plameňoch (2016)
Pecka Pecka a ešte raz Pecka. Užil som si to. Napätie, akcia a málo blbých kecov, ktoré som si ani v podstate nevšimol. Čakáte kedy to nastane, a to čakanie nie je vôbec nuda. Kurt v poslednej dobe VÁLÍ a Mark je tiež celkom v pohode aj keď je tam v podstate American Hero, ale fakt že my to vôbec nevadilo ma len prekvapilo a to veľmi príjemne. Pecka.
Pelé: Zrodenie legendy (2016)
Pre mňa osobne sklamanie, a to mám rád filmy zo športového prostredia a aj niektorým dosť prepáčim. Pri tomto filme sa to nedá, pretože všetko je také krásne a cítiť z toho len dajaký patvar a umelinu. V podstate si to zaslúži maximálne dve hviezdy ale zasa nadhodnocujem.
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Ach jaj, dlhé ako týždeň pred výplatou a zaujímavých momentov veľmi málo. Potešil ma akurát Irons s Affleckom ale to asi tak bolo všetko. Cocotín tam veru bolo dosť, až som sa čudoval. Som premýšľal že Snyder natočil takto neymyselne takýto spektákel. A ešte k tomu 2 a pol hodinový. Som mohol radšej spať.
Hra peňazí (2016)
Také akési nemastné neslané. Na túto tému boli aj lepšie filmy a Clooney s Robertsovou a s O Connelom to z biedy nevytrhnú. Nepomáha tomu scenár, ktorý trištvrte filmu len varí a nie a nie sa uvariť. Našťastie sa to skončí normálne, takže to je asi plus filmu. jedno kuknutie stačí-
Sedem zhavranelých bratov (2015)
Po dlhšej dobe krásna rozprávka. Nevadilo nič a bolo na čo pozerať. Vcelku som sa zabával. Len tak ďalej.
Učiteľka (2016)
Celkom fajn film. Hřebejk s Jarchovským natočili svoju klasiku. Poctivé Tri hviezdy si film určite zaslúži. Niektorý herci boli super a niektorý neprekročili svoj tieň, ale ako celok je to celkom fajn. Rozprávanie od buka do buka ,i nevadilo a skôr držalo nejaké to napätie. Bol som spokojný.
Šťastné údolí (2014) (seriál)
Ešteže nás Británia zavádza aspoň s názvom, vymakaný seriál kde názov Happy získava iný rozmer. prvá séria total bomb a druhá tzroška zaostáva, ale len voči prvej. So spiatočným pohľadom vlastne je to ako jedna séria s jedným prípadom a to zasa valia scénaristi anglický. Jednoducho čistá jeba medzi krimi a ten humor milujem :-)
Sedem statočných (2016)
Pôvodný western absolútne super, a tento remake, alebo ako sa to volá nebol tiež na zahodenie. Bartholomew Boque super a aj tý siedmi statočný boli fajn. A dosť ma prekvapilo že na remake to má malé hodnotenie, preto štyri hviezdy a nie tri, ktoré si film plným právom zaslúži. Jeden z tých lepších remake-ov v poslednej dobe, ak aj nejaký vôbec dobrý remake bol, ale zasa na druhej strane má,m western rád, tak nadhodnocujem, a herecké výkony boli sympatické.Milujem Sedem Samurajov a toto nebola taká hrôza ako by som čakal, preto štyri.