Obľúbené seriály (10)
Hviezdna brána (1997)
Parádní seriál! Složení hlavního týmu SG-1 je prostě super, skvělý humor Jacka O'Neilla , Teal'covo "vskutku" :) Každá postava je něčím výjimečná a pro mě osobně nezapomenutelná! Seriál se bohužel nevyhl několika nudným dílům a v závěru mi chyběli původní herci :( Nejoblíbenější díl - Časová smyčka :)
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017)
Perníkový tatko (2008)
Černé zrcadlo (2011)
Mladý papež (2016)
Naruto: Šippúden (2007)
Červený trpaslík (1988)
Walking Dead (2010)
Monk (2002)
Malý pitaval z velkého města (1982)
Ovládací panel