Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Narcos (2015)
Tak konečně seriál, co mě naprosto uchvátil. Hltal jsem každou vteřinu a byl napnutý jak kšandy. Naprosto úžasné dialogy, postavy i celá zápletka. Narcos si našlo v mých top seriálech číslo 2.
Griffinovci (1999)
Už mám dost dojemných sitcomů které nám nakonec epizody naservírují poučení a bla bla. Tady se s tím nikdo nese*e. Sranda se tu udělá z každého, bez rozdílu. A tvrdě.
Červený trpaslík (1988)
Stranger Things (2016)
Hra o trůny (2011)
Ajťáci (2006)
Seriál mojí puberty, kdy Roy byl celý já. Vynikající Moss můj nejlepší kamarád a k tomu všemu výborný anglický humor. Top
Moderná rodina (2009)
Teória veľkého tresku (2007)
Černobyl (2019)
Konecne! Dechberouci serial na bazi dokumentu, skvele prostredi a uzasni herci. Tohle byla trefa do cerneho. Cloveka az mrazi, co se tam stalo a jak se vse metlo pod koberec. Kolik lidi zemrelo zbytecne. Proto je serial uz ted moje srdecni zalezitost.