Obľúbené seriály (10)
Futurama (1999)
Hviezdna brána (1997)
Nejcoolovější seriál, na kterém jsem vyrůstal a nadále i rostu v dospělosti. Tohle bych mohl sledovat pořád, nikdy to neomrzí. Co dodat? Boží seroš!
Ajťáci (2006)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Hospoda (1996)
Columbo (1971)
Volajú ma Earl (2005)
Černobyl (2019)
Pět dílů čiré fantastické podívané, u které vám spadne brada a ohromení přetrvá dlouho po skončení každé každičké epizody. Tomu hodnocení rozumím, dlouho jsem neviděl něco tak fenomenálního. Naprosto bez chyby.