Posledné recenzie (52)
Lowlifes (2024)
Už při počáteční grilovačce mi tak nějak bylo jasné, kam se film bude ubírat. Přesto to byla příjemná podívaná a docela dobrý gore.
Bubák Bubby (1993)
Film jako celek zajímavý. Scény s kočkama jsem musela přeskočit, protože to já nedávám. Po filmu jsem si šla přečíst, jak to s těma kočkama bylo. První kočku po skončení natáčení utratili, protože to tak pouličním kočkám v Austrálii dělají. Druhá kočka byla při natáčení pouze uspaná, poté si ji někdo nechal jako mazlíčka.
Drahý Davide (2023)
Ani nevím, co si o tom mám myslet. Atmosféru to asi mělo dobrou, ale jinak mi přišlo, že film neměl hlavu ani patu, logika vyšuměla ještě před začátkem filmu. Hvězdičku navíc za kočky u dveří.