Posledné recenzie (52)
Na vodě (2016) (seriál)
Byl by z toho průměrný český seriál, jelikož má občas dobré pasáže, bohužel jen občas. Většinou je to ale - nenapadá mě lepší slovo - trapárna pro IQ tykve. Navíc, Lukáš Langmajer je naprosto příšerný ...za něj odpad rovnou, a Tomáš by se raději měl držet původního řemesla. Lukáš je tu až na můj vkus moc za totálního blba...a tak bych mohl pokračovat. Škoda? Určitě. Ale většině českého národa to zřejmě stačí...
Doktor Martin (2015) (seriál)
Prostý, nenáročný, předem jasně dějově daný seriál pro páteční večer, kdy si chcete prostě oddychnout u něčeho takového - a zrovna toto mi v tento čas stačí.
Darca (2014)
Neskutečná blbost. Nevím, jestli tomu dopomohl tak "skvělý" dabing, ale v půlce filmu jsem usnul a vzbudil jsem se na konci, a o nic jsem nepřišel...Konec taky ničím nepřekvapil - škoda stráveného času.