Recenzie (184)
Vyšehrad: Fylm (2022)
Jako dobrý, ale seriál byl vtipnější. Nicméně špatný to nebylo, párkrát jsem se fakt nekontrolovatelně zasmál, super.3-4* zaokrouhleno dolů, i tak krásných 60%, na 80% to není
Policie Modrava - Žena so širokým srdcom (2022) (epizóda)
Lepší než první díl, ale bohužel některé postupy a uvahy jsou vážně absurdní
Policie Modrava - Útek do Tarify (2022) (epizóda)
Tohle se teda vůbec nepovedlo, všechno špatně, od scénáře, po postupy, přes postsynchrony, logiku, lokace a tupé nesmyslné rozhovory a obrazy k ničemu
Heřmánci (1990) (seriál)
Ve svý době to byl parádní serial, dnes už jen podprůměrná nostalgie 90.let, ale pořád to má svý :-)
Chlap - Lidskost (2022) (epizóda)
No Novácký poměry hodně nadprůměrný seriál, rozhodně doporučuji, seriál se mi celkově líbí, herecké výkony nadprůměrné, obzvlášť p.Maštalír, scénář dobře napsaný, příběh zaujme. Bohužel nemocniční prostřední i přes nadprůměrný seriál mi nedělá moc dobře, takže tímto dílem končím, ale ostatním vřele doporučuji :-)
Šéfka - Zapletení (2022) (epizóda)
Po dvou dílech to vzdávám, tenhle seriál si to nezaslouží, NOVA tohle neumí...ačkoliv přemýšlím co kromě reklam umí :))) Obsazení dobré, scénář, provedení, logika, vývoj, posloupnost...všechno špatně...
Vražedné stíny (2022) (TV film)
1. Díl vyborny 4 hvězdy 2.dil velké zklamání 2 hvezdy
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Skvěle obsazeno, herecké výkony nemají chybu
Princezná zakliata v čase (2020)
Pro mě osobně obrovské překvapení, ze začátku jsem byl skeptický, že se jedná jen o český remake amerických filmů se zacyklením v čase, ovšem příběh mě doslova pohltil, na české poměry skvělé efekty, kamera, výběr herců (zejména Simona Zmrzlá byla vynikající). Zkrátka a dobře, pro mě se zde sešlo vše potřebné k 5*. Jen doufat, že si stejně záležet dají i s 2.dílem.
Michal David - žít tak, jak se má (2021) (TV film)
Hodně špatný sebestředný "dokument"