Recenzie (182)
Bratia (2023)
Téma je to silné, ale nepřijde mi to dobře zpracované, děj je nepřehledný, spousta podstatných věcí již od začátku není vysvětleno
Bod obnovy (2023)
Na české poměry dost nevídané, za mě tomu něco chybělo a protože hodnotím především za sebe, tak hvězda dolů, ačkoliv by to na 4* bylo
Osada - Epizoda 7 (2023) (epizóda)
Tímtop dílem končíme, nestojí to za to...
Babička (2017) (študentský film)
Nezachránila to ani Synková, na kterou jsem se fakt těšil...
Psia jazda (2023)
Rozhodně doporučuji český dabing, opravdu se povedl.Vulgarní a od začátku prvoplánové,ale vtip převažoval nad vším, královsky jsem se bavil a několikrát se nekontrolovatelně smál, hodně mě film překvapil. Pokud se na tenhle styl dokážete naladit, myslím že se budete dobře bavit.
Alibi na mieru 2 (2023)
Francouzi jsou neuvěřitelný, několikrát jsem se smíchy malém zadusil, o kus lepší než jednička, skvělé jsem se bavil
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Kluky mám rád, ale tohle mi vůbec nesedlo
Obeť (2022)
65% je celkem odpovídající. Přes pozvolný rozjezd to stálo za to
Bastardi: Reparát (2023)
Dějově to jede na předchozích filmech, ve svý podstatě se skoro nic nového nestalo
Jak si pan Pinajs kupoval od kocoura sádlo (1996) (TV film)
Herecký koncert p.Vetchého, Donutila a paní Janžurové. Příklad toho, jak levná béčová pohádka v laciných kulisách může fungovat, když se rolí ujmou mistři svých oborů. I po letech se pořád dobře bavím.