Recenzie (588)
Mr. Bean (1990) (seriál)
Bravo. Vtipy pana Beana jsou na 145644 hvězdiček z pěti. Ten jeho hnědý plyšáček a psychická labilnost, kterou hraje až moc přesvědčivě, jsou vážně pro inteligentní lidi.
Hotel pre psov (2009)
Jestli máte rádi pejsky, je to film pro vás. Jsou tam psi všeho druhu, je radost se na to dívat :D. Obdivuju, jak byli vycvičení.
Matrix (1999)
Na to, že je to skoro 30 let staré, tak efekty jsou velmi dobré, ale když se o tom všude mluví, čekal jsem víc...
Torus (2003) (TV film)
Vizuál sice hrozný, myslel jsem že to je z roku 1980, ale děj ok. Ale postavy byly hrozné. Zvládl jsem se však dodívat do konce...
Cloverfield: Monštrum (2008)
Nevim... Nějak mi to nesedlo. Nebál jsem se, necítil jsem napětí, ani jsem se nebavil. Strašidelnost 1/4 Brutalita 1/4
Temné patro (2008)
Celkem nic noc, ale já Lordy poslouchám, a proto jsem se bavil. Hodně mě však zklamalo, že zazněla jen jedna písnička od Lordů, a to ještě v titulkách...
Divoká Afrika (2001) (seriál)
BBC dobrá práce, nejlepší díl jsou Hory
Twilight sága: Nov (2009)
Strašná nuda a nebýt trochu gradujcího konce, tak je to nejhorší díl.