Recenzie (370)
Simpsonovci - Mom and Pop Art (1999) (epizóda)
Le grill!! :D :D
Muž v temnote (2016)
Jsem rád, že ještě existuje celkem originální horor, kterej se obejde bez trapných bubáků.
Nezlobte mimozemšťany (2008)
Panebože to je sračka...
Simpsonovci - King Size Homer (1995) (epizóda)
Když se potřebuju umejt, používám tenhle hadr na holi.
Za volantem nepřítel (1974)
Ach jo ti taxikáři byli tak zlí... 😪
Prepadovka (2011)
Super akční nářez, kterej vás nenechá ani na chvíli vydechnout, něco podobnýho amíci už nedokážou natočit.
Krycie meno U.N.C.L.E. (2015)
Začátek měl docela grády, postupně to ale upadá a ke konci už je to nesnesitelně nudný..
Simpsonovci - Treehouse of Horror V (1994) (epizóda)
Snad nejlepší díl ze všech, Homerovo cestování časem je nezapomenutelný.
500 dní so Summer (2009)
Milý, vtipný, hravý + roztomilá a docela příjemně střelená Zooye. To všechno znamená, že se mi to líbilo a to celkem dost.
Život (2017)
Po né moc pozitivních recenzích jsem mírnil očekávání, ale úplně zbytečně. Vyklubal se z toho nejlepší horor za posledních několik let. Žádní přiblblí duchové na tisíc způsobů, kteří nevystrašej ani předškolní děti, ale pořádnej mimozemskej hajzl, kterej není vůbec blbej. Navíc se to odehrává na vesmírné lodi, což bylo vždycky nejdokonalejší místo na budování napětí. Bál jsem se konce, který často kazí celkový dojem z filmu, ale rovněž zbytečně, protože ten byl úplně dokonalej. Už dlouho jsem si nebyl tak jistej maximálním hodnocením.