Recenzie (47)
Suplent (1996)
Není to nejhorší,zde podal klasický/a geniální/výkon ujetého magora Will Forsythe...:-)stojí za to vidět posledních patnáct minut...
Řezník (2007)
Tak nevím..komu se tohle může líbit??Potkat já "lidi" kteří si hrají na bohémy či "umělecké znalce" a dali tomuhle byť jen jednu hvězdu nebo hajzly kteří takové filmy točí a rozhazujou je do světa kde už tak je dost svinstva,bez debat se ze mne stane řezník..jeden řez nožem a je klid..a vážně bych takové šmejdy oddělal bez skrupulí a výčitek,myslete si kdo a co chcete...fuck off a ukazuju finger takovýmhle sračkám..to už není ani ten odpad...kam až dokážou "lidi" klesnout...??
Ölüm Savaşçısı (1984)
:-)něco mezi odpadem a pěti hvězdičkami,podle toho,jak si tenhle nesmysl přeberete:-)na IMDb .5.9....Arkin zde hraje inspektora Kemala,který zničí všechny,i ty nezničitelné padouchy...rukama,zbraněmi,ohněm,všechno jedno.. ..a karate a kung fu kreace Cuneyta Arkina jsou k popukání,když jsem to poprvé/kdysi dávno/viděl,říkal jsem si,odkud ho vyhrabali..no,on má takových ujetých filmů víc...ozvučení je také k smíchu,jako by se všichni něčím sjeli a dali se do toho....zkrátka,až tenhle film dokoukáte až do konce,váš život už nikdy nebude jako dřív!!!:-):-) vydáno/nevím kde a kým/také pod názvem Death warrior....dávám hvězdu za to že jsem se pobavil jako možná nikdy http://www.youtube.com/watch?v=UzaWJTOlca4&feature=related
Lehkomyslní (1984)
Příjemná school movie 80.let....http://www.youtube.com/watch?v=tIyYFJZHXXE&feature=related skvělá rebelská oddechovka,jednu hvězdu přidávám z nostalgie...
Janosik (1973) (seriál)
I když je to spíš pro mladšího diváka a je zde dost komediálně laděných prvků,tak tohle JE zosobnění Jánošíka,jaké asi dlouho NEbude překonáno....Kdo jednou viděl Marka Perepeczka jako Jánošíka,pochopí....korba namakaný,mladý,vysoký,prostě Jánošík jak má BÝT!..a kam se hrabou ostatní filmy,které se berou až příliš vážně..
Legenda o Robinovi Hoodovi (1975) (seriál)
Stejně jako Zlatá horečka skvělé,na to že jde o televizní zpracování...A výborná úvodní melodie,kterou si pamatuji dodnes..:-)tři a půl
Klan lietajúcich dýk (2004)
S přimhouřenýma očima čtyři hvězdy..do pr...e,to už Číňani a Hong Kong neumí točit tak jak za Show Brothers nebo co?....
Zlatá horečka (1974) (seriál)
Na to,že tenhle seriál je televizní, je to výborné....seržant Mc Kellar byl cool a chladnokrevně řešil gaunery,kteří se hojně vyskytovali v Austrálii za dob gold fever....
Ja, Claudius (1976) (seriál)
Štvalo mne,že Claudius koktal.....ale stejně jsem mu držel palce...neměl to kluk ve starém Římě,a zvlášť v rodině,vůbec jednoduché.....
Policajt ovláda karate (1983)
nooo.....není to úplně špatné,ale Sonny Chiba je jen JEDEN!!!STREETFIGHTER and spol.forever!