Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Zelená míľa (1999)
9. rota (2005)
Kick-Ass 2 (2013)
Veľký Gatsby (2013)
Velký Gatsby je ve všech směrech dokonalý. Ve všem si u mě získává 5*. Dokonce mě navnadil ke koupi knižní verze a to se mi moc často nestává. Nevím co dál napsat. Nemám co vytknout a následovali by samé chvály. Pro Leonarda DiCaprio je tako role ušitá na míru.
Wolverine (2013)
Lovci gangstrov (2013)
Divoký Django (2012)
Bedári (2012)
Nádherné bytosti (2013)
Výtvor jako je kontkrétně Nádherné bytosti je opravdu nádherný. Fantasy s románkem a k tomu napínavé drama. Každý žánr se tu uchytil dokonale a z jejich spojení vznikl děj, který díváka vtáhne až mu tuhnou svaly v rukou. Přesně takových filmů jsem velkým fanouškem. Hudbu hodnotím na 5*, herecké výkony také 5*, na 4* zvládnutý námět, tak též hodnotím na 5* úvod a postupné seznamování se všemi aktéry. Pobavila mě například záležitost se strašidelným domem a jeho záhadným vlastníkem. Ikdyž se naskytly chvíle, o kterých bych vážně přemýšlel, jestli by to právě nemělo být jinak, nechtěl jsem si nechat kazit celkový dojem a unášel jsem se dál příběhem. Dávám 5* a nebudu o tom nikdy pochybovat. V tomto filmu vidím inspiraci a srdce rvoucí momenty zdůrazňující sílu lásky.