Recenzie (9)
Stake Land (2010)
filmový ekvivalent vákua. (až hrôza koľko ludí dokázala obalamutiť trochu lepšia kamera a pseudofilozofovanie na postapokalyptickom pozadí)
Hry o život (2012)
Otrasne štylizované preumelkované a ploché NIČ. Jedna hviezdička za sympatickú Jennifer.
Majster (2012)
Jediné čo ma mrzí je, že som si to neužil v kine... ( a už aj ten verbal varí z rovnakej vody )
Zmiznutie (2005)
Film ktorý sa naplno drží noirových pravidiel, ale v tom istom momente sa im vysmieva absolútne nekonvenčným settingom. Kto s trochou fantázie prijme premisu ktorá Bugsovi Malonemu neostala nič moc dlžná, môže sa tešit na príjemné prekvapenie. Nie pre každého ale určite kvalitný snímok. Na pár momentov sa z plátna ozvalo aj niečo čo mierne pripominálo kultový Twin Peaks v resp. Lyncha. Co je samozrejme (pre mňa) jednoznačné plus.
Divosi (2012)
Posthipisacka trojjedinost bez charizmy na cele so slecnou Lively od zaciatku nevestila nic dobre. Nezmyselne motivacie, nezaujimave/nesympaticke postavy a celkovo "zaujimava zapletka" tomuto vakuu len nasadili korunu. A ani ten Benicio nehral svoju extraligu.
Zem bez zákona (2012)
A to som si myslel ze je prakticky nemozne aby Shia zahral aspon trochu sympaticku rolu... A voila...
Divoký Django (2012)
Tarantino mohol svoje cameo zrealizovat aj bez tych zbytocnych minut na konci... Ale inak...Cira nefalsovana radost z dobreho biografu... Este aj ti ludia v kine bolo niako podozrivo ticho na miestne pomery...Nieco na tom filme asi bude
Podvodník (2012)
Formalne zotreta hranica medzi dokumentom a thrillerom s neskutocnou kamerou a skvelou reziou. Obsahovo emocionalna jazda horskou drahou po ktorej clovek nevie comu ma presne verit. Na niekolkych miestach zarucene zimomriavky.
Nevinné beštie (2006)
Kamera neukazuje viac nez treba a casto krat este o trochu menej. Klasicka zanrovka vybornou reziou povysena na velmi solidny nadpriemer...