Recenzie (1 903)
Poklad na Striebornom jazere (1962)
Klasika o které bylo řečeno vše pode mnou, nebo nade mnou:)
Kiwi! (2006) (študentský film)
No tak toto je perfektní. Člověk musí vidět.
Fifty Percent Grey (2001)
Takto bych opravdu skončit nechtěl, to je na cvokařa.
Kouzelná školka (1999) (relácia)
Tragédie, kde jsou kuřátka :-D
O myšiach a ľuďoch (1992)
Velice pěkný příběh o tom, jak jeden magor, může ovlivnit život normálniho člověka a čeho všeho je schopen se dopustit, i když ne úmyslně. John Malkovich v jeho životní roli, radost pohledět. Navíc mám filmy s touto tématikou rád, takže jedině plus.
Kult hákového kríža (1998)
Nehorázné! Konec jsem si pouštěl 3 krát a nechápal jsem! Rasismus z velice zajímavého a hard pohledu. Pár mezer to mělo, ale to v tomto případě nevadí. Nortona mám víc a víc rád:)
Vec (1982)
Jeden z nejlepších filmů tohoto žánru, který nakopává prdel dnešním hororovým sračkám. Velice hustá a naditá atmosféra, která by se dala rozdávat, je po celou dobu filmu. Je to dáno i prostředím, které je využito na výbornou. Už ten husky na začátku je super, jak cítíte, že ten pes něco ví. Nabušený soundtrack. Masky a ty příšerky na velmi dobré urovni a i dnes v roce 2010 je to moc dobré, řekl bych že až moc dobré na tu dobu. Režie i scénář no comment, tento pán věděl co dělá:). Jinak Russelův nejlepší film, zároveň s Tango a Cash.
Terminátor (1984)
Nedovedu si představit jaká to tehdy musela byt pecka! Ale rozhodně větší jak dnes Avatar. Dávám 4, jelikož dvojka je lepší:)
Mickey u protinožců (1948)
První Mickey kterého jsem kdy viděl. Animace 50let je úžasná, s jakou lehkostí a precizností je to nakreslené. Dějová linka, už mě zas tak moc nechytla.
Moji kamaráti Tiger a Macko Pú (2007) (seriál)
Převedení do 3D kabátu dopadlo strašně, lacinost jde vidět v každém záběru. Ale příběhy jsou některé parádní. Hlavně tygr a jeho původní dabing mě překvapil, je to totiž moje nejoblibenější postava a tahoun celé série:)!